Pomiar rzeczywistego współczynnika odrzuceń

10 marca 2015
Maciej Ilczyszyn

rzeczywisty współczynnik odrzuceńPrezentuję artykuł mojego autorstwa opisujący chyba najprostszą metodę wdrożenia pomiaru rzeczywistego współczynnika odrzuceń na stronach internetowych.

W artykule tłumaczę, co tak na prawdę oznacza „współczynnik odrzuceń”, dlaczego jest on w standardowej implementacji często bezużyteczny (np. dla witryn „one-page”) i jak przy niewielkim wysiłku możemy z niego znów stworzyć wartościową miarę, która pomoże nam podejmować prawidłowe decyzje dotyczące ruchu na stronie.

 

Kliknij tutaj i ściągnij za darmo artykuł w pliku pdf.

Artykuł ukazał się pierwotnie w numerze luty 2015-marzec 2015, 1(20)/2015 magazynu Online Marketing Polska (o-m.pl). Chcesz pobrać jedno z poprzednich wydań Magazynu? Kliknij: bit.ly/OMP_egzemplarz_pokazowy.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>