spam w analytics

Spamowe dane w Google Analytics

5 września 2015
Czy wiesz, że dane, które widzisz w Google Analytics mogą być bardzo zafałszowane? Przyczyną może być nie tylko niepoprawna konfiguracja i wdrożenie…
Czytaj dalej
rzeczywisty współczynnik odrzuceń

Pomiar rzeczywistego współczynnika odrzuceń

10 marca 2015
Prezentuję artykuł mojego autorstwa opisujący chyba najprostszą metodę wdrożenia pomiaru rzeczywistego współczynnika odrzuceń na stronach internetowych. W artykule tłumaczę, co tak na…
Czytaj dalej
mikrokonwersje

Konwersja a mikrokonwersja (+ wycena celów)

2 listopada 2014
Konwersje, mikrokonwersje i cele Jak monitorować skuteczność swojej strony internetowej w Google Analytics? W sklepach internetowych używamy zazwyczaj pojęcia transakcji – dostęp…
Czytaj dalej
konferencja think analytics

Think Analytics 2014 – relacja

24 października 2014
Think Analytics to międzynarodowa konferencja dotycząca analityki internetowej. Organizatorem jest Google, więc nie usłyszymy tam zbyt wiele o rozwiązaniach technologicznych innych firm,…
Czytaj dalej
google analytics user conference poland 2014

Google Analytics User Conference 2014 – relacja

28 września 2014
Nie mogło mnie zabraknąć na tym wydarzeniu. Google Analytics User Conference to największe w Polsce spotkanie praktyków analityki internetowej, w szczególności narzędzia…
Czytaj dalej
benchmarking w google analytics

Test porównawczy (benchmarking) w Google Analytics powraca!

17 września 2014
Google poinformowało, że przywraca funkcjonalność testów porównawczych (ang. benchmarking). Raporty te mają być dostępne dla większości użytkowników Analytics w ciągu najbliższych kilku…
Czytaj dalej
wysoka konwersja

Referencyjne wartości współczynnika konwersji

31 sierpnia 2014
Współczynnik konwersji na Twojej stronie internetowej to 0,5%, 5%, może 15%. Pewnie nie raz zastanawiałeś się czy to dużo, czy mało. Brakuje…
Czytaj dalej
niepoprawna konfiguracja google analytics

Do czego może doprowadzić niepoprawna konfiguracja Google Analytics

29 sierpnia 2014
Bardzo fajną reklamę swojego kompleksowego pakietu do obsługi e-commerce nagrało Adobe. Reklama opiera się na historii firmy, w której niepoprawnie skonfigurowano narzędzia…
Czytaj dalej
współczynnik konwersji celu w google analytics

Co to jest konwersja na stronie internetowej?

26 sierpnia 2014
Czym właściwie jest konwersja na stronie internetowej? Co oznacza współczynnik konwersji? Współczynnik konwersji jest dla analityków i marketerów ulubioną miarą sukcesu stron internetowych.…
Czytaj dalej