Analityka internetowa

certyfikat google analyticsŚwiadczymy usługi z zakresu analityki internetowej. W zależności od potrzeb danego sklepu, czy innej strony internetowej, może to oznaczać:

  • samo wdrożenie narzędzi (np. Google Analytics + Google Tag Manager + Google Search Console);
  • audyt wdrożonych narzędzi pod kątem poprawności zbieranych danych;
  • regularne raportowanie i wnioskowanie na podstawie gromadzonych danych;
  • doradztwo w zakresie analityki internetowej, czyli konsultacje odnośnie strategii analityki internetowej w firmie, wdrażanych narzędzi, mierzonych KPI.

 

Wdrożenia analityki internetowej

Profesjonalnie wdrożone narzędzia analityczne na stronach internetowych są podstawą dalszych działań z zakresu analityki internetowej i optymalizacji konwersji.

Praktycznie zawsze zaczynamy od Google Tag Managera. Dzięki temu ingerujemy w kod witryny internetowej lub panel administracyjny tylko raz. Dzięki Tag Managerowi wdrażamy Google Universal Analytics i mierzymy wszystko co jest potrzebne na danej stronie – kliknięcia w poszczególne elementy stron, wypełnione formularze, ścieżki zakupowe itd. Poprzez Tag Managera wdrażamy również inne skrypty wykorzystane na stronie – chat, piksele śledzące Facebooka lub inne narzędzia analityczne.

Budujemy cały system analityczny połączonych narzędzi: Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console (dawny Webmaster Tools) i konto AdWords. Konfigurujemy widoki, filtry i cele, które pozwolą zobaczyć w Analytics to, co będzie drogowskazem do podejmowania mądrych decyzji.

Po wdrożeniu nie pozostawiamy właściciela witryny samego – wyjaśniamy wszelkie pytania dotyczące obsługi oraz zastosowanych rozwiązań.

 

Audyty narzędzi analitycznych

Usługa dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy posiadają dedykowane wdrożenia narzędzi analitycznych na swoich stronach, ale nie są przekonani co do 100% poprawności ich działania.

Wiarygodność zbieranych danych jest kluczowa. W erze, w której wiemy, że najlepsze decyzje biznesowe podejmuje się przede wszystkim na podstawie twardych danych, jakość danych jest niezmiernie istotna. Dlatego oferujemy kontrolę wdrożenia i konfiguracji:

  • Google Tag Manager,
  • Google Analytics,
  • Google Search Console,
  • konta Google AdWords
  • i innych połączonych z nimi narzędzi.

Środowisko internetowe, zachowania użytkowników, technologia i wreszcie same narzędzia zmieniają się bardzo dynamicznie. Dlatego konfiguracja, która była poprawna i wystarczająca rok lub dwa lata temu, prawdopodobnie już taka nie jest.

Wynikiem audytu jest raport wskazujący niedociągnięcia i błędy w konfiguracji, wraz z konkretnymi propozycjami rozwiązania tych problemów.

 

Raportowanie

Oferta wybierana najczęściej przez sklepy internetowe, dla których bieżące monitorowanie efektów działań i ciągła optymalizacja wyników stała się koniecznością.

Uzyskując dostęp do poprawnie skonfigurowanych narzędzi analitycznych (minimum Google Analytics), przedstawiamy comiesięczne raporty, z których dowiesz się:

  • jakie źródła ruchu i kampanie warto kontynuować, których zaprzestać oraz co zmienić w pozostałych, aby stały się rentowne;
  • co robią odwiedzający Twoją stronę internetową i dlaczego tak rzadko kupują; 
  • jakie problemy pojawiają się na drodze do kupna;
  • co poprawić w optymalizacji SEO, aby zdobyć więcej ruchu z wyszukiwarki;
  • jakie zmiany w konstrukcji  i treści strony mogą podnieść współczynnik konwersji.

Każdy taki raport jest źródłem inspiracji dla właściciela sklepu i kopalnią rozwiązań, które zwiększą sprzedaż.

 

Cennik

Ceny usług są ustalane indywidualnie, jednak typowe usługi wraz z orientacyjnymi cenami zostały przedstawione poniżej. Dokładne koszty zależą od rozbudowania serwisu, zastosowanej technologii i innych czynników.

Aby poznać dokładną cenę – skontaktuj się za pomocą formularza na dole strony.

Audyt
450 złjednorazowo
  • Audyt wdrożonych narzędzi pod kątem poprawności i przydatności gromadzonych danych:
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • połączenie GA z Google AdWords i Google Webmaster Tools/Search Console
  • innych skryptów wdrożonych na stronie
Raportowanie
500 złmiesięcznie
  • Comiesięczne raporty zawierające:
  • wskazówki dotyczące pozyskiwania i kierowania ruchu
  • propozycje zmian na stronach w celu podniesienia konwersji
  • błędy SEO i usability witryny
  • sugestie testów A/B do przeprowadzenia

Podane ceny są cenami netto. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

 

Kontakt

Sprawdź jak analityka może pomóc Twojemu biznesowi – wypełnij formularz: